ahleiran

ahleiran

ahleiran

ahleiran

فال روزانه | فال روز یکشنبه 24 اسفند 1393

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 24 اسفند 1393

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

به نظر می رسد که امروز نیاز داشته باشید که مراقب خود باشید به خاطر اینکه به عنوان جزیی از یک تیم کار می کنید؛ اما این ترس شما از عدم کنترل است که باعث می شود تا محدودیت هایی را برای خود قائل شوید. شما می توانید به تفاوت عقاید بسیاری که با بقیه گروه دارید واکنش نشان دهید. اما جدا کردن خود از بقیه گروه راه حل این مشکل نیست. می توانید بدون اینکه در مسیر کسی مانع ایجاد کنید آگاه و هوشیار باشید و نیازی به سنگ اندازی برای بقیه نخواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 24 اسفند 1393

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز احساس نمی‌کنید بار تمام دنیا روی دوش‌هایتان سنگینی می‌کند! اما یک نفر سعی دارد شما را به این مسیر بکشاند. اگر یکی از دوست‌های صمیمی‌تان اشتباهی را به دروغ به گردن شما بیندازد، شاید امتحان کردن خود ایده خوبی باشد. اما مشکل اصلی شما این نیست. شما نباید به هیچ وجه اجازه دهید افراد دیگر اعتماد به نفستان را ازتان بگیرند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 24 اسفند 1393

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می‌چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 24 اسفند 1393

- فال روزانه متولدین تیر ماه

اگر افکار شما در جهت عشقی مبهم حرکت می‌کند هراسی به دل راه ندهید. تغییرات عمیق می‌تواند درتاریکی ناخودآگاه ذهن شما رخ دهند و دیگر نیازی نیست تا اصرار به پایداری داشته باشید تا عمیق تر حفر کنید. به یاد داشته باشید، اگر عصبانی بودید، به آن اعتراف کنید، آن به همان سرعتی که پدیدار شده بود محو خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 24 اسفند 1393

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما امروز ایده‌های احمقانه را جدی می‌گیرید!! مثل رژیم گرفتن در زمانی که دور و بری‌های ما در حال ترتیب دادن جشن و مهمانی هستند! اما شما حال و هوای مهمانی ندارید؛ چرا که می‌خواهید به برنامه هایتان سر و سامانی بدهید. چیزی که شما می‌خواهید داشتن کمی‌ تفریح و سرگرمی‌ نیست؛ شما فقط نیاز دارید که به فکر سلامتی تان باشید و در این زمینه به دنبال محرکی هستید که بتوانید کاری انجام دهید. غریزه‌های درونی خود را دنبال کنید، اما در مسیری که پیش گرفته‌اید لذت بردن را فراموش نکنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 24 اسفند 1393

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما در جستجوی برقراری ارتباط با کسی هستید که بتواند حال و هوایتان را تغییر دهد. اما نمی‌توانید به راحتی نگرانی های خود رها کرده و همین نگرانی ها مانع بزرگی بین شما و دوست خاصتان ایجاد می‌کند. به جای اینکه به ترس‌هایتان اجازه ظهور بدهید، کاری خاص انجام داده و درباره احساسات‌تان صحبت کنید. صحبت کردن حتی سنگ را نیز آب می‌کند!!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 24 اسفند 1393

- فال روزانه متولدین مهر ماه

شما زمانی که ابراز وجود می‌کنید از روش خاص خود پیروی می‌کنید که این موضوع باعث شده در حال حاضر شما بیشتر از اینکه از خود خلاقیت نشان دهید به طور اتوماتیک و خودکار این کار را انجام دهید. با همه این احوال این روزها شما حتی اگر محافظه کار هم به نظر بیایید، ولی در کارهای خود ابتکار به خرج می‌دهید. عملکرد شما می‌تواند کاملاً الهام دهنده باشد، با این حال رفتار خونسردانه شما و نگرشهای گزینشی‌تان باعث می‌شود دیگران فکر کنند که شما خودتان جلوی پیشرفت خود را می‌گیرید. نگران طرز فکر آنها نباشید؛ چون که جوجه را آخر پاییز می شمارند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 24 اسفند 1393

- فال روزانه متولدین آبان ماه

ممکن است امسال درگیر به تعادل رساندن کار و تفریح باشید؛ با این حال ماه جدید امروز در پنجمین خانه از "تفریح و بازی‌های" شما اخیرا بر جنبه‌های روشن تر زندگی تاکید می‌کند. بسیار سخت است که بخواهید این روزها جدی باشید حتی اگر مسئولیت‌هایی داشته باشید که ملزم به انجام آنها باشید. اگر وقت شما رو به اتمام است خود را برای انجام دادن کار آزار ندهید ودیگر اینکه امروز کاری را ناتمام نگذارید. اما نادیده گرفتن مسئولیت های قبلی ایده چندان جالبی نیست؛ اگر این کار را بکنید زندگی تان بسرعت دچار مشکل و آشفتگی می‌شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 24 اسفند 1393

- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز در حالیکه ذهن تان تمرکز خود را از دست می دهد و هر لحظه افکارتان تغییر می کند برای تان سخت است که بخواهید روی کاری مسلط شوید . با وجوداینکه تمام اطلاعات مورد نیازی که برای انجام دادن آن لازم است را در اختیار دارید ممکن است به تصمیمی که الان می گیرید اعتماد نداشته باشید . زیاد در پی این نباشید که سعی کنید به سئوالات همه انسان های دور و برتان پاسخ دهید. فقط در قبال بهترین توانایی هایتان واکنش نشان دهید و بعد آماده باشید که حرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 24 اسفند 1393

- فال روزانه متولدین دی ماه

 وقتی که شما می خواهید در مورد اهدافتان صحبت کنید مشکلی برایتان به وجود می آید، برای اینکه شما فهمیده اید که جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی که می خواهید نمی رساند. شما هنوز نمی دانید که با موضوعی که باعث ناراحتی شما شده است چگونه برخورد کیند. فکر کردن به این موضوع واقعاً به شما کمکی نخواهد کرد، برای اینکه فقط بیشتر شما را عصبی می کند. اصلاً مقدمه چینی لازم نیست، فقط باید در موردش صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 24 اسفند 1393

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

 شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 24 اسفند 1393

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

 امروز شما طوری محافظه کارانه رفتار می‌کنید که کسی بویی ازاحساس شما نبرد. در ظاهر به نظر می‌رسد که بسیار با موقعیت‌های زندگی‌تان درگیر هستید. مردم اطراف شما ممکن است تحت تاثیر نظرات مثبت شما و ژست بخشنده شما قرار بگیرند. با این وجود، شما ممکن است ضربه غیر قابل انتظاری را تجربه کنید که نتوانید تکان بخورید. اما حالا، خوب است که در هر دو جهان زندگی کنید و به این ترتیب، قادر خواهید بود که این دو واقعیت غیرقابل مقایسه را در طی زمان با هم ترکیب کنید.


منبع : ahleiran.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.