ahleiran

ahleiran

ahleiran

ahleiran

سرم ویتامین ث 20% Vitamin C Serum

انواع سرم ویتامین سی ایرانی, بهترین سرم ویتامین سی ایرانی, خواص سرم ویتامین سی خانگی, ساخت سرم ویتامین سی خانگی, سرم های ویتامین سی ایرانی, سرم ویتامین C ایرانی, سرم ویتامین c پومو, سرم ویتامین C خانگی, سرم ویتامین ث, سرم ویتامین ث ایرانی, سرم ویتامین ث پومو, سرم ویتامین ث خانگی, سرم ویتامین ث متد, سرم ویتامین سی ایرانی, سرم ویتامین سی ایرانی چی خوبه, سرم ویتامین سی ایرانی خوب, سرم ویتامین سی خانگی, سرم ویتامین سی خانگی نی نی سایت, سرم ویتامین سی مارک ایرانی, طرز تهیه سرم ویتامین سی خانگی, قیمت سرم ویتامین سی ایرانی

سرم روشن کننده ویتامین C متد (Method) جزو برترین ضد چروک ها می باشد. این سرم روشن کننده و ضد چروک قوی دارای 20% اسکوربیک اسید پایدار شده می باشد. همچنین در ترکیبات این محصول می توان به 3% ویتامین B5 و B3 نیز اشاره کرد. این سرم حاوی ترکیبات جدید و فعال روشن کننده با اثرگذاری قابل رویت و سریع بر روی لک های ناشی از آفتاب در دوران بارداری،لیزر و پیلینگ و لک های قهوه ای ناشی از سن مناسب برای استفاده روی صورت، سینه و بدن می باشد.

این محصول کاملا ایرانی می باشد و توسط متخصصین با تجربه ایرانی مناسب با آب و هوای ایران تولید شده است. این محصول ضد چروک و ضد افتادگی قوی می باشد و برای افرادی که تازه پا به سن گذاشته اند بسیار مناسب و کارامد است.
ترکیبات

ویتامین B3
ویتامین B5
ویتامین C
اوره
آلوئه ورا
اسکوربیک اسید پایدار شده

طریقه مصرف

می توانید در روز دوبار بر روی پوست گردن و صورت از سرم روشن کننده ویتامین C متد (Method) استفاده کنید و به صورت ضربه ای آرام آن را روی پوست پخش کنید زیرا باعث جذب بهتر آن در پوست شما می شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.