ahleiran

ahleiran

ahleiran

ahleiran

کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

نمایشگاه ژنو 2015: کونیگ‌زگ با جدیدترین محصول خود بازهم چالش‌های تازه ای ایجاد کرده است. این محصول که رِگرا (در سوئدی: رِیرا به معنی سلطنت) نامیده شده برای بر هم زدن همه تصورات از خودروهای هیبریدی و شکست دادن همه هایپرکارهای دنیا پا به عرصه گذاشته است.

کونیگ‌زگ رِگرا از ترکیب یک موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری با توربوشارژر دوقلو با نیروی تولیدی 1100 اسب بخار و گشتاور 1250 نیوتن متر که از مدل آگرا قرض گرفته شده با سه موتور الکتریکی ساخت Rimac که مجموعاً نزدیک 700 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند، نیرو می‌گیرد.

مجموعه باتری‌های 9.27 کیلووات ساعتی خنک شونده توسط مایع، برای تأمین نیروی موتورهای الکتریکی درنظر گرفته شده‌اند. انتقال قدرت بدون گیربکس و به طور مستقیم و تک سرعته روی محور عقب اعمال می‌گردد. این یعنی نسبت و ضریب دنده ثابت است و یک قفل هیدرولیکی مابین میل‌لنگ و حائل کوپلینگ قرار می‌گیرد. کونیگ‌زگ این شیوه را درایو مستقیم کونیگ‌زگ (KDD) نام‌گذاری کرده و ادعا می‌کند که تلفات انرژی در این روش نسبت به روش‌های انتقال سنتی تا 50 درصد کاهش می‌یابد. مجموعه باتری‌های این خودرو 115 کیلوگرم وزن دارند. به گفته کونیگ‌زِگ مجموع خروجی پیشرانه در حالت ترکیبی به 1500 اسب بخار و گشتاور آن به 2000 نیوتن متر می‌رسد.

کوچک‌ترین موتور الکتریکی با قدرت 214 اسب بخار بر روی میل‌لنگ قرار گرفته و نقش استارتر برای موتور V8 را ایفا می‌کند. همچنین در سرعت‌های کم و زمانی که تأخیر توربو وجود دارد، انرژی لازم را به قدرت موتور می‌افزاید. دو موتور بزرگتر دیگر روی محور عقب قرار گرفته‌اند. هر کدام از این موتورها نیز 240 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند.

این خودرو قادر است طبق ادعای کونیگ‌زِگ، شتاب صفر تا 400 کیلومتر بر ساعت را در کمتر از 20 ثانیه ثبت کند که رقمی باورنکردنی است. برای مقایسه باید شتاب صفر تا 300 کیلومتر بر ساعت لافراری را که 15 ثانیه است، یا شتاب 23 ثانیه ای پورشه 918 را یاداوری کنیم. هنوز اطلاعی از بیشینه سرعت این خودرو منتشر نشده است.

نیروی داون فورس یا چسبندگی به زمین در سرعت 250 کیلومتر بر ساعت در رِگرا به 450 کیلوگرم می‌رسد. اسپویلر عقب به‌صورت هیدرولیکی عمل می‌کند تا بهترین زاویه را بر اساس سرعت خودرو اعمال کند.

چرخ‌های این خودرو هم از جنس فیبر کربن می‌باشند. اندازه این چرخ‌ها در جلو 19 و در عقب 20 اینچ است. ترمزها نیز از نوع کربن سرامیکی هستند. وزن خودرو با وجود باتری‌ها و سه موتور الکتریکی اضافه، به 1628 کیلوگرم (وزن خشک 1420 کیلوگرم) محدود شده است.

به گفته کونیگ‌زِگ، مدل رِگرا تنها برای مسابقات سخت ساخته نشده بلکه نسبت به مدل آگرا RS، مگاخودرویی لوکس با صندلی‌های برقی، روکش های چرم، تزئینات آلومینیومی، کارپلی اَپل، عایق‌بندی صدای اضافه در اتاق و در مجموع خودرویی عملی برای استفاده در خیابان محسوب می‌گردد.

کونیگ‌زِگ قرار است 80 دستگاه از رِگرا را با قیمت حدود 1.9 میلیون دلار ساخته و به فروش برساند.

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان

 کونیگ زگ رگرا قوی ترین هیبریدی جهان


منبع : ahleiran.ir


رندرهایی از شاسی بلند رولزرویس تصاویر

رولزرویس شاسی‌بلند مناسب برای آفرود! بله درست خواندید! روز 18 فوریه خبری منتشر شد که "پیتر شوآرزِنبایر" از رؤسای کمپانی و "تورسِن مولر" مسئول اجرایی کنونی این مطلب را تأیید کرده و گفته‌اند این پروژه به‌سرعت در حال گسترش بوده و هدف آن ارائه محصولی باوقار و کاملاً جدید است که در بین شاسی‌بلند های لوکس انگشت‌نما باشد، طراحی آن نیز بر پایه یک اسکلت مرکزی آلومینیومی با قابلیت عبور از انواع سطوح شکل خواهد گرفت.

بیش از دو سال است که رولزرویس زمینه‌ها و فرصت های تولید یک SUV لوکس را بررسی می‌کند و حالا این پروژه با نام Cullinan رنگ واقعیت به خود گرفته و طبق ادعای کمپانی پس از ورود به بازار حتی بالاتر از Bentayga (شاسی‌بلند آینده بنتلی) قرار خواهد گرفت

"کلاوس فرولیش" می‌گوید:

برای ما بسیار مهم است که همگان به این نکته واقف باشند که این مدل به هیچ وجه مشتق شده از مدل آینده X7 یا حتی مدل جدید سری 7 نیست و همه چیز آن از صفر ساخته شده و کاملاً جدید است و نیز با طراحی بی‌نقص و هنر دست سازندگانش سواری بسیار لذت بخشی خواهد داشت.

این در حالی است که از مقامات ارشد BMW نیز نقل‌شده که این مدل در حدود 90% قابلیت‌های خارج جاده‌ای رنج روور را داراست؛ همچنین اولین محصول رولزرویس است که با سامانه چهارچرخ متحرک عرضه می‌شود.

از مشخصات احتمالی آن می‌توان به طول حدود 5.5 متر، رینگ‌های 22 اینچی، پیشرانه 12 سیلندر با خروجی 626 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتن متر و جعبه‌دنده 8 سرعته هوشمند اشاره کرد؛ دانستن آن خالی از لطف نیست که پیشرانه مذکور همان نمونه کد NF4 است که BMW همچنان به به‌روزرسانی آن به‌طور انحصاری برای برند فوق لوکس تحت مالکیت خود ادامه می‌دهد.

برای تولید آن فعلاً فضای جدیدی در نظر گرفته نشده و احتمالاً در همان تأسیسات اصلی کمپانی که هم‌اکنون بیش از 1500 کارگر را در خود جای داده است ساخته خواهد شد. به نظر می‌رسد با آغاز عرضه آن میزان فروش رولزرویس از چیزی کمتر از 4000 دستگاه (در سال 2014) به رقم 6 الی 7 هزار دستگاه برسد که در نوع خود رکورد مناسبی محسوب می‌شود.

گفته می‌شود این شاسی‌بلند لوکس انگلیسی که هنوز اسم قطعی آن مشخص نیست همانند دو برادر بزرگ‌تر خود (Ghost و Wraith) در فستیوال گودوود به نمایش درخواهد آمد و از اواخر 2018 یا حداکثر اوایل 2019 وارد بازار خواهد شد.

با همه این تفاسیر سؤال اساسی هم چنان بر قوت خود باقی است: آیا ورود رولزرویس به بازار شاسی بلندهای لوکس درست است یا اشتباه؟؟

 رندرهایی از شاسی بلند رولزرویس

 رندرهایی از شاسی بلند رولزرویس

 رندرهایی از شاسی بلند رولزرویس


منبع : ahleiran.ir


پیش بینی افزایش قیمت وانت زامیاد دیزل در سال 94

معاونت فروش و خدمات پس از فروش این شرکت، در حاشیه معرفی محصول ون جدید زامیاد در چهارمین نمایشگاه مدیریت شهری، ضمن برشمردن سوابق این شرکت به عنوان یکی از عرضه کننده های مهم خودروهای تجاری در کشور بیان داشت: شرکت زامیاد به عنوان یکی از سازندگان خودروهای تجاری، این افتخار را دارد که از گذشته بسیار دور و با قریب بیش از نیم قرن تجربه در زمینه خودروهای تجاری همیشه پیشقدم و پیشتاز تولید خودروهای تجاری باشد.

وی نقش محوری محصولات تولیدی این شرکت، از جمله وانت زامیاد را در صنعت حمل و نقل بسیار مهم دانست و ادامه داد، از برنامه توسعه ای در این شرکت، توسعه محصول طی سالهای اخیر بوده است که بخش چشمگیری از این برنامه از جمله عرضه وانت پادرا،‌ مینی تراک، و ون مسافری ‌در سال 94 به ثمر خواهد نشست. معاونت فروش و خدمات پس از فروش زامیاد با اشاره به محصولات تولیدی این شرکت جهت عرضه به بازار اظهار کرد: وانت پادرا ماحصل طراحی مهندسان زامیاد است که دارای مزایایی همچون فرمان هیدرولیک، آینه برقی، سیستم تهویه مطبوع، و استاندارد یورو 4 و… است.

وی ادامه داد: برای حفظ مزایای منحصر به فرد وانت تولیدی زامیاد و ارتقای کیفی آن به سطح مطلوب در جهت رضایتمندی مشتریان، گام های اساسی و مهمی برداشته شده است و در آینده نزدیک مینی تراک جدید زامیاد برای بخش حمل و نقل بار تا یک تن، و همچنین ون مسافری این شرکت جهت بازار حمل و نقل مسافر درون شهری و برون شهری عرضه خواهد شد.

درویش در بخش دیگری از اظهارات خود به عزم این شرکت برای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی پرداخت و اشاره کرد: شرکت زامیاد با طراحی و عرضه وانت دیزل گام بزرگی در عرصه بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا برداشت که متأسفانه آنچنان که باید مورد حمایت ارگانها و سازمانهای ذیربط قرار نگرفت. همچنین وی به استقبال مشتریان از این محصول اشاره کرد و گفت: با وجود قیمت بالای این محصول در مقایسه با نوع بنزینی و دوگانه سوز به دلیل عملکرد مطلوب و منافع آن، مشتریان زیادی به این محصول علاقه مندند.

در پایان، معاونت فروش و خدمات پس از فروش زامیاد از احتمال افزایش قیمت حدود 150 میلیون ریالی این محصول در سال آینده اشاره کرد و گفت: به دلیل شرایط سوخت فعلی، نصب و استفاده از فیلتر DPF روی خودروهای دیزلی توصیه نمیشود؛ اما در صورتی که این موضوع برای سال آینده الزامی شود، افزایش قیمت وانت دیزل زامیاد نسبت به سایر محصولات دیزل بسیار فاحش خواهد بود؛ لذا به همین دلیل مشتریان زیادی علاقه مند به خرید وانت دیزل تا قبل از پایان سال 1393 هستند تا مشمول این افزایش قیمت نشوند.

گفتنی است در حال حاضر وانت دیزل زامیاد حدود 350 میلیون و وانت های تک سوز و دوگانه سوز بنزینی به ترتیب حدود 290 میلیون ریال و 310 میلیون ریال قیمت دارند.


منبع : ahleiran.ir


هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو تصاویر

نمایشگاه ژنو 2015: هوندا برای سیویک تایپ R از توصیف خودروی مسابقه‌ای برای جاده بهره گرفته است. البته بدون چنین وصفی هم با اولین نگاه به این خودرو می‌توان دریافت که یک خودروی استاندارد خیابانی است که تا خرخره تیون شده است.

کیت کامل آئرودینامیک بدنه برای کسب بهترین نیروی چسبندگی با سپرهای جدید جلو شامل هواکش‌های بزرگ‌تر، اسپویلر لبه ای زیر سپر، گلگیرهای برجسته‌تر، اسکرت هایا دامنه‌های زیر درب‌ها، پانل‌های زیر بدنه، کانال یا منتشرکننده هوای پشت و اسپویلر بزرگ عقب همراه گشته است.

همچنین خروجی‌های چهارتایی اگزوز در عقب و چرخ‌های آلیاژی 19 اینچی با تایرهای 235/35 کانتیننتال را نیز باید درنظر داشت.

فضای داخلی تا حد زیادی مشابه نسخه‌های استاندارد است. با این وجود، روکش‌های چرم و جیر با رنگ قرمز و مشکی و دوخت قرمزرنگ، صندلی‌های اسپرتی با لبه‌های حفاظتی، دستگیره‌های آلومینیومی و فرمان اسپرت با روکش چرم از نقاط تمایز آن می‌باشند.

مشتریان سیویک تایپ R همچنین می‌توانند یک پکیج GT را با پرداخت اضافی سفارش دهند که شامل رنگ‌آمیزی تریم و تزئینات قرمز رنگ بدنه، سنسور پارکینگ عقب، چراغ‌های اتوماتیک جلو، سنسور برف‌پاک‌کن، آینه‌های تاشو، سیستم صوتی پیشرفته، سیستم ناوبری GPS و انواع سیستم‌های ایمنی برای جلوگیری از برخورد و هشدار خروج از خط و هشدار ترافیک از عقب می‌شود.

قدرت بخش هوندا سیویک تایپ R یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو است. این موتور 306 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. یک گیربکس شش سرعته دستی نیز به این موتور جفت می‌شود. شتاب صفر تا صد این هاچ بک اسپرت سیویک به 5.7 ثانیه می‌رسد. بیشینه سرعتان نیز 270 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

سیویک تایپ R از کمک‌فنرهای تطبیقی و ترمزهای برمبو با کالیپرهای 4 پیستونه و دیسک 350 میلی‌متری در جلو سود می‌برد. یک سیستم تعلیق با محورهای دو اتصاله استرات هم در جلو، افت گشتاور انتقالی به محور جلو را تا 50 درصد کاهش می‌دهد. تعلیق عقب هم 180 درصد سفت‌تر شده است. میزان پاسخگویی و دقت فرمان نیز بالاتر رفته است.

هوندا با معرفی سیویک تایپ R سعی دارد تا یک هاچ بک داغ و آتشین را برای رقابت‌های هیجان‌انگیز خیابانی به نمایش بگذارد. خودرویی که در حالت عادی، کارایی بالایی در زندگی روزمره داشته و در زمان به آدرنالین بیشتر نیز کافی است دکمه +R آن را فشار دهید.

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو

 هوندا سیویک تایپ R جدید با موتور توربو


منبع : ahleiran.ir


استخدام بانک حکمت ایرانیان ۹۴ استخدام همکاران بازنشسته و معاونت فناوری اطلاعات

سوالات آزمون استخدامی بانک ها

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

معاونت فناوری اطلاعات و طرح و برنامه بانک حکمت ایرانیان جهت تکمیل نیروی انسانی متخصص خود نیاز به تخصص های ذیل دارد، واجدین شرایط می توانند پس مطالعه دقیق شرایط عمومی و اختصاصی ذیل نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند.

شرایط عمومی:

  • متدین به دین مبین اسلام و اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه.
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
  • ایمان به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
  • عدم محکومیت ناشی از اقدام علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • حداقل مدارک تحصیلی لیسانس.
  • عدم معروفیت به فساد اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن پیشینه کیفری برابر اعلام مراجع ذیصلاح.
  • داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر اعلام نظر مراکز پزشکی مورد نظر بانک.
  • بومی بودن در شهر تهران (حداقل ۳ سال سکونت در شهر تهران بدون در نظر گرفتن دوره تحصیلی دانشگاهی)
  • تسلط نسبی به مکالمه، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی.


شرایط اختصاصی:

  • سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط قانونی بانک.
  • موفقیت در مصاحبه تخصصی و معاینات پزشکی.
  • داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم جهت داوطلبین مرد الزامی می باشد.
  • حداقل معدل برای شرکت کنندگان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱۴ می باشد.
  • فرزندان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران از امتیاز و اولویت بالاتری در مصاحبه و جذب برخوردار می باشند.
  • دارا بودن مدارک فنی مرتبط از موسسات و مراکز آموزشی معتبر.
  • دارا بودن حداقل سه سال تائیدیه شغلی سابقه و تجربه کار عملی در زمینه شغل درخواستی

مشاغل مورد نیاز:

ردیفشرح شغلتعداد نیازمندیجنسیت
۱کارشناس شبکهدو نفرمرد
۲کارشناس امنیت ITیکنفرمرد
۳کارشناس سرور و مجازی سازییکنفرمرد
۴کارشناس پشتیبانی نرم افزار بانکی Core Bankingیکنفرمرد
۵کارشناس توسعه و پشتیبانی نرم افزارهای ERPدو نفرمرد
۶کارشناس بانکداری مجازییکنفرمرد
۷کارشناس کارت بانکییکنفرمرد
۸کارشناس ترمینالهای بانکداری الکترونیکیکنفرمرد
۹کارشناس زیرساخت های ارتباطییکنفرمرد
۱۰کارشناس مرکز دادهیکنفرمرد
۱۱مدیر نرم افزاریکنفرمرد
  • کارشناس شبکه:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با راه اندازی، تنظیم، مدیریت و پشتیبانی تجهیزات و سرویس های شبکه LAN از قبیل تجهیزات سیسکو، شبکه مایکروسافت، تجهیزات امنیتی، تجهیزات بی سیم و سایر تجهیزات معمول در شبکه.
    • دارای مدارک فنی از قبیل CCNA و CCNP برای سیسکو و MCSE یا MCITP برای سیستمهای مایکروسافت و سایر مدارک مرتبط از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس امنیت:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با امنیت نرم افزارها و برنامه های تحت وب، امنیت شبکه های کامپیوتری و فایروالها، امنیت سیستم عامل ها و پایگاه داده های لینوکسی، امنیت سیستم عامل ها و پایگاه داده های مایکروسافتی، استانداردها و سیاست های امنیت اطلاعات.
    • دارای مدارک فنی امنیت CEH و LPIC 1,2و CCNA Security و Security+ و JNCIA و راهبری تجهیزات Firewall , IDP از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس سرور و مجازی سازی:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با راه اندازی، تنظیم، مدیریت و پشتیبانی سرورها و سرویس های بر پایه ویندوز و لینوکس از قبیل سرویسهای دایرکتوری، سرویسهای عمومی شبکه، سرویس برنامه های کاربردی، سرویس وب و همچنین بسترهای مجازی سازی.
    • دارای مدارک فنی از قبیل MCSE ,MCITP ,MCSA برای سیستمهای مایکروسافت و مدارک مرتبط برای لینوکس LPIC 1,2 و سیستمهای مجازی سازی از قبیل VM Ware، Citrix، Hyper V از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس توسعه و پشتیبانی نرم افزارهایERP:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با تحلیل و طراحی بانکهای اطلاعاتی، برنامه نویسی و پشتیبانی نرم افزار.
    • تسلط به متدهای RUP و ابزارهای تحلیل طراحی EA , Rational.
    • تسلط به تحلیل، طراحی و برنامه نویسی با زبانهای C#, ASP.Net.
    • تسلط به طراحی و پیاده سازی Object Oriented و الگوهای طراحی شی گرا.
    • تسلط به JavaScript , Ajax , CSS, JQuery.
    • تسلط به تحلیل، طراحی و پشتیبانی بانک اطلاعاتی SQL Server 2008 , 2012 و Data Mining.
    • آشنا به تحلیل، طراحی و پشتیبانی بانک اطلاعاتی Oracle.
    • آشنایی با معماری SOA.
    • دارای مدارک فنی تحلیل و طراحی بانک اطلاعاتی SQL Server 2008,2012 و زبانهای برنامه نویسی تحت وب از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس پشتیبانی نرم افزار متمرکز بانکی Core Banking:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با پشتیبانی نرم افزار متمرکز بانکی.
    • تسلط به فرآیندها و کاربری نرم افزار متمرکز بانکی فرانگین و نگین شرکت توسن.
    • تسلط به تحلیل، طراحی و پشتیبانی بانک اطلاعاتی SQL Server 2008 , 2012و Data Mining.
    • تسلط نسبی به تحلیل، طراحی و پشتیبانی بانک اطلاعاتی Oracle.
    • دارای گواهینامه کاربری نرم افزار نگین یا فرانگین از شرکت توسن و مدارک فنی تحلیل و طراحی بانک اطلاعاتی SQL Server 2008,2012 و آشنایی به بانک اطلاعاتی Oracle از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس توسعه و پشتیبانی بانکداری مجازی:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با توسعه یا پشتیبانی بانکداری مجازی (اینترنت بانک-موبایل بانک- تلفن بانک-پیامک-درگاه پرداخت اینترنتی- USSD و غیره).
    • تسلط به مفاهیم بانکداری مجازی و تجارت الکترونیک.
    • تسلط به تکنولوژی و سیستم عامل های موبایل.
    • تسلط نسبی به طراحی و برنامه نویسی نرم افزارهای ارائه خدمات و محصولات بانکی تحت پلت فرم موبایل (جاوا- آندروید) و وب.
    • تسلط به سامانه های بانکداری مجازی تحت وب (اینترنت بانک- درگاه پرداخت اینترنتی).
    • تسلط به مباحث امنیتی سامانه های بانکداری مجازی.
    • دارای گواهینامه کاربری و راهبری سامانه های بانکداری الکترونیک،تجارت الکترونیک، برنامه نویسی تحت وب و موبایل از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس کارت بانکی:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با صدور و پشتیبانی انواع کارت بانکی.
    • تسلط به استانداردهای کارتهای بانکی.
    • تسلط به دستگاه های صدور آنی کارت.
    • دارای گواهینامه کاربری و راهبری صدور کارت از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس ترمینالهای بانکداری الکترونیک:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با نصب، راه اندازی، عملیاتی نمودن و پشتیبانی ترمینالهای خودپرداز(ATM) یا پایانه شعب(PinPad) و یا پایانه فروش(POS).
    • تسلط به استانداردها و تکنولوژی ترمینالهای بانکداری الکترونیک.
    • تسلط به مانیتورینگ و نظارت ترمینالهای بانکداری الکترونیک.
    • دارای گواهینامه کاربری و راهبری ترمینالهای بانکداری الکترونیک از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس زیرساخت های ارتباطی:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با پشتیبانی شبکه های ارتباطی.
    • مسلط به مباحث ICT.
    • مسلط به تجهیزات و زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی.
    • دارای گواهینامه کاربری و راهبری CCNA-CCNP و CCIE از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس مرکز داده:
    • دارای حداقل سه سال سابقه کار مرتبط با مرکز داده.
    • مسلط با استانداردهای مرکز داده، طراحی، اجرا و پیاده سازی.
    • مسلط به استانداردهای TIA94و BICSI002.
    • آشنایی کامل با تجهیزات الکترونیکال و مکانیکال مرکز داده شامل ژنراتور، برق اضطراری، چیلر، تاسیسات و غیره.
  • مدیر نرم افزار:
    • دارای حداقل ۵ سال سابقه مدیریت پروژه های نرم افزاری.
    • مسلط به مباحث برنامه نویسی تحت وب.
    • مسلط به مباحث پایگاه داده SqlServer،Oracle.
    • مسلط به مدیریت پروژه با متدولوژی PmBok و نماتن.

معاونت فناوری اطلاعات و طرح و برنامه

—————————————————————————-

اطلاعیه دعوت به همکاری

به اطلاع می‌رساند، بانک حکمت ایرانیان با توجه به نیاز استفاده از همکاران بازنشسته سایر بانکها در استان تهران ودیگر استانها نیازمندی خودرا به شرح جدول ذیل اعلام می نماید.لطفا پس از مطالعه در صورت داشتن شرایط از شما عزیزان دعوت به همکاری می نماید.

مدارک مورد نیاز:

  1. اسکن رزومه از بانک قبلی کامل به همراه مشاغل مدیریتی و دوره‌های آموزشی
  2. اسکن شناسنامه تمام صفحات
  3. اسکن کارت ملی پشت و رو
  4. اسکن عکس پرسنل
  5. اعلام شغل مورد تقاضا (مدیر منطقه، معاون منطقه، بازرس مقیم و رئیس شعبه)

شرایط اختصاصی:

  1. حداقل ۵ سال سابقه مدیریتی بانکی برای مشاغل مدیریت و معاونت منطقه
  2. حداقل ۵ سال سابقه مدیریتی بعنوان رئیس شعبه برای مشاغل روسای شعب
  3. حداقل ۵ سال سابقه مدیریت بانکی و یا بازرس برای مشاغل بازرسی
  4. حداکثر سن ۶۰ سال
  5. حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
  6. آشنایی با رایانه و نرم افزارهای بانکی

شهرهای مورد نیاز جهت پست ریاست شعبه

ردیفشهر
۱تهران
۲قم
۳عجب‌شیر
۴ارومیه
۵خوی
۶قزوین
۷زنجان
۸سقز
۹کرمانشاه
۱۰اصفهان
۱۱یزد
۱۲کاشان
۱۳سمنان
۱۴تنکابن
۱۵چالوس
۱۶کرمان
۱۷سیرجان
۱۸زاهدان
۱۹کنارک
۲۰بندرعباس

شهرهای مورد نیاز جهت مدیریت و معاونت و بازرس مقیم منطقه

نام مدیریت شعب منطقهمحل سرپرستیسمت مورد نظر
شعب تهرانتهرانمعاون منطقه
شعب آذربایجان شرقی و غربی و اردبیلتبریزمدیر منطقه
شعب گیلان قزوین و همدانرشتمدیر و معاون منطقه
شعب لرستانخرم آبادبازرس مقیم
شعب اصفهان و چهرمحال بختیاریاصفهانمعاون منطقه
شعب خوزستاناهوازبازرس مقیم
شعب سمنان گلستان و مازندرانساریمعاون منطقه
شعب کرمان و سیستان و بلوچستان  و هرمزگانکرمانمدیر و معاون منطقه

تذکرات مهم:

  • کلیه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در سامانه الکترونیکی دعوت به همکاری ثبت نمایند.
  • خواهشمند است جهت انجام درست ثبت نام، حتماً از نسخه‌های جدید و به روز شده‌ی مرورگرهای وب و خطوط اینترنت با سرعت مناسب استفاده شود.
  • در طول ثبت نام از دکمه‌های Back و یا Refresh موجود در مرورگرها به هیچ عنوان استفاده نشود.
  • روش ثبت نام فقط از طریق سایت و بصورت اینترنتی است لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
  • قبل از ورود به مرحله‌ی بعد، پنج فایل مهم را باید تهیه نمایید. عکس پرسنلی، اسکن تمامی صفحات شناسنامه، اسکن پشت و روی کارت ملی، اسکن آخرین مدرک تحصیلی و رزومه از بانک قبلی که باید با وضوح کامل و دارا بودن حداکثر حجم (۲۰۰KB) باشند. ضمناً فرمت اسکن‌ها باید PDF و یا JPG باشند. لطفاً به این موضوع بسیار توجه نمایید.
  • ارائه مدارک و مستندات برای افراد پذیرفته شده الزامی بوده و از استخدام افرادی که به هر دلیلی فرم را مطابق با واقعیت تکمیل نکرده باشند معذوریم.

 لینک ثبت نام

سوالات آزمون استخدامی بانک ها

سوالات رایج در آزمون های استخدامی


منبع : ahleiran.ir