یکی از مشکلات اصلی کاربران محصولات کمپانی اپل، عدم دانستن چگونگی ساختن اکانت Apple ID است. بدون داشتن Apple ID، شما نمیتوانید به App Store رفته و برای گوشی، تبلت و یا لپتاپ خود، برنامه و بازی تهیه نمایید.
برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.
منبع : ahleiran.ir
اگر از آیفون یا آیپد استفاده میکنید، کارتان بسیار راحت است. کافی است کلید Power را نگه داشته و کلید Home را فشار دهید. در این حالت تصویری از صفحه نمایش دستگاهتان گرفته میشود. فایل تصویر در حافظه داخلی دستگاه ذخیره شده و میتوانید نسبت به مشاهده، ویرایش و اشتراکگذاری آن اقدام کنید.
منبع : ahleiran.ir
اگرچه قیمت مغازهها در بازار تهران بزرگ تهران نرخهای قابل توجهی است و فروش مغازه با این قیمتها وسوسهانگیز به نظر میرسد، اما انگار ...
آن طور که برخی کاسبان میگویند ترس از گران شدن مغازه تنها در عرض یک روز و ناتوانی در خرید مغازهای دیگر موجب شده تا فروشندگان از معامله و فروش مغازه خود، خودداری کنند و بیشتر آنها مغازه خود را با قیمتهای بسیار گران اجاره دهند.
بسیاری دیگر از کاسبان هستند که به دلیل نداشتن پول کافی برای خرید مغازههایی که هر مترشان میلیونها تومان قیمت دارد، مجبور به اجاره این مغازهها میشوند، البته اجاره این مغازهها آنقدرها هم کم نیست که هر کسی که بخواهد آنها را اجاره کند و برای اجاره کردن آنها نیز پول زیادی لازم است.
یک مغازه 30متری بعد از مسجدشاه با ودیعه 200 میلیون تومان و اجاره ماهانه 17 میلیون تومان و یک مغازهشش متری در چهار سوق بزرگ با ودیعه 80 میلیون تومان و اجاره ماهانه سه میلیون و 800 هزار تومان وجود دارد و نرخ مغازههای دیگر را در جدول زیر میتوانید مشاهده کنید:
(با پیش فرض اینکه هر یک میلیون تومان ودیعه معادل 30 هزار تومان اجاره ماهانه است، ستونی قرار دادهایم که ودیعه را نیز به اجاره ماهانه تبدیل کردهایم).
آدرس |
زیربنا(متر) |
ودیعه(تومان) |
اجاره ماهانه(تومان) |
معادل پرداختی اجاره ماهانه(تومان) |
چهار سوق بزرگ |
6 |
80,000,000 |
3,800,000 |
6,200,000 |
بر 15 خرداد-بعد از مسجدشاه |
30 |
200,000,000 |
17,000,000 |
23,000,000 |
بازار آهنگران |
- |
30,000,000 |
7,000,000 |
8,000,000 |
سبزهمیدان(پاساژ شکروی) |
6 |
- |
3,000,000 |
3,000,000 |
کوچه حمام چال |
14 |
100,000,000 |
4,000,000 |
7,000,000 |
خیابان ری |
- |
70,000,000 |
5,000,000 |
7,100,000 |
منبع : ahleiran.ir
اما بیشترین نرخ رشد ارزش برندها در سال 2015 میلادی به بانکهای چین تعلق داشت و همین رشد سبب شد تا این بانکها دررتبه بندی مذکور بتوانند در جایگاه بالاتری نسبت به سال قبل قرار بگیرند. برایان اندرسون، تحلیل گر ارشد اقتصادی در مورد این گزارش می گوید: در سالهای اخیر عملکرد اقتصادی بانکهای چینی بسیار خوب بوده است و همین مساله باعث شده است تا ارزش برند انها با سرعت زیادی رشد کند.
در سال 2015 میلادی بانک ICBC چین به عنوان دومین بانک برتر دنیا از نظر ارزش برند انتخاب شد در حالی که در سال 2014 میلادی این بانک در جایگاه ششم دنیا بود. بانک ساخت و ساز کشور چین هم در سال 25015 میلادی به عنوان چهارمین بانک برتر از نظر ارزش برند معرفی شد در حالی که درسال 2014 میلادی نهمین بانک برتر دنیا بود. این بانک در یک سال بیشترین رشد در ارزش برند را تجربه کرد و موفق شد تا ارزش برند خودرا بالغ بر 7.46 میلیارد دلار بیشتر کند. بانک کشاورزی چین هم از جایگاه دهم به جایگاه هشتم رسید و بانک چین با سه رتبه ارتقای جایگاه، به عنوان نهمین بانک برتر دنیا معرفی شد.
طبق گزارش ارایه شده در نشریه بنکر در میان 10 بانک برتر دنیا از نظر ارزش برند وارزش سرمایه، بانکهای کشورهای در حال گذار دیده نمی شود. در سال 2015 میلادی بانک های آمریکا بیشترین ارزش برند بانکی را به خود اختصاص دادند. در این سال ارزش برندهای آمریکایی برابر با 202 میلیارد دلار بود. دومین و سومین کشوری که دارای ارزش بالای برند بانکی هستند، کشورهای چین و انگلستان هستند که در سال 2014 میلادی هم از نظر ارزش برندهای بانکی در رتبه دوم و سوم دنیا قرار داشتند. اما در جایگاه چهارم دنیا بانک های کانادایی بودند که از جایگاه ششم در سال 2014 میلادی به جایگاه چهارم در سال 2015 میلادی رسیدند.
برایان اندرسون تاکید کرد: روند رشد بانکهای کانادا طی سالهای گذشته روندی پایدار و مستحکم بوده است و این رشد می تواند آینده بسیار خوبی در نظام بانکی این کشور ایجاد کند. طی 10 سال گذشته هیچ گاه جهش های ناگهانی در ارزش سرمایه بانکها مشاهده نشده و جایگاه انها تغییر یکباره نداشته و همین مساله نشان دهنده سیساتگذاری درست در نظام بانکی و مالی این کشور است.
در میان کشورهای اروپایی، انگلستان دارای بالاترین ارزش برند بانکی است و بعد از انگلستان، فرانسه قرار دارد که ارزش برند «بی ان پی پاریباس» در این کشور به تنهایی بالغ بر 11.5 میلیارد دلار است و ارزشمندترین برند بانکی در کل قاره اروپا است. این جایگاه بالا در شرایطی بدست آمده است که ارزش برند بی ان پی پاریباس طی یک سال اخیر 5.27 میلیارد دلار تقلیل پیدا کرده است و دلیل آن هم شرایط اقتصادی کشور فرانسه است. مشکلات مالی فرانسه سبب شده است تا در سال 2015 میلادی ارزش برندهای بانکی در این کشور 19 درصد نسبت به سال 2014 میلادی کمتر شود.
رتبه |
برندهایی که بیشترین رشد در ارزش را تجربه کردند |
نام کشور |
تغیر در ارزش برند در سال 2015 (میلیون دلار) |
1 |
بانک ساخت و ساز چین |
چین |
7463 |
2 |
بانک کشاورزی چین |
چین |
4931 |
3 |
ولز فارگو |
آمریکا |
4683 |
4 |
ICBC |
چین |
4656 |
5 |
بانک چین |
چین |
3666 |
6 |
بانک کالای چین |
چین |
3490 |
7 |
بانک دولتی هند |
هند |
2500 |
8 |
بانک ثروت ملی استرالیا |
استرالیا |
2044 |
9 |
بانک سیتی چین |
چین |
1853 |
10 |
برادسکو |
برزیل |
1785 |
11 |
سیتی |
آمریکا |
1692 |
12 |
چیس |
آمریکا |
1662 |
13 |
گروه مالی شینهان |
کره جنوبی |
1432 |
14 |
بانک سلطنتی کانادا |
کانادا |
1413 |
15 |
بانک مین شتنگ چین |
چین |
1405 |
16 |
دی زی بانک |
المان |
1368 |
17 |
بانک توسعه شانگهای |
چین |
1368 |
18 |
بانک صنعتی |
چین |
1271 |
19 |
بانک پینگ آن |
چین |
1046 |
20 |
لوید |
انگلستان |
954 |
رتبه |
برندهایی که بیشترین ارتقای رتبه را تجربه کردند |
نام کشور |
تغیر رتبه نسبت به سال 2014 |
1 |
بانک اسلامی قطر |
قطر |
145 |
2 |
بانک تجاری دوبی |
امارات |
111 |
3 |
بانک سرمایه گذاری عربستان سعودی |
عربستان سعودی |
102 |
4 |
بانک عالمنا |
عربستان سعودی |
100 |
5 |
بانک عمومی مراکش |
مراکش |
98 |
6 |
بانک IDBI |
هند |
96 |
7 |
بانک اتحاد اهلی |
بحرین |
95 |
8 |
بانک SNS |
هلند |
94 |
9 |
بانک البلاد |
عبستان سعودی |
90 |
10 |
بانک PAN |
برزیل |
90 |
11 |
بانک سعودی -هلندی |
عربستان سعودی |
85 |
12 |
بانک نانجینگ |
چین |
84 |
13 |
بانک تجاری اورینتال |
هند |
81 |
14 |
بانک عمومی ونیز |
ایتالیا |
78 |
15 |
بانک خارجی هند |
هند |
77 |
16 |
اکوبانک |
توگو |
77 |
17 |
بانک هند |
هن |
76 |
18 |
RATBANK |
امارات |
74 |
19 |
CDIB |
تایوان |
74 |
20 |
بانک مصرف الرعیان |
قطر |
74 |
منبع : ahleiran.ir
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران از برنامه ریزی برای اشتغال ۴۰ تا ۴۵ هزار فرزند شاهد و ایثارگر، و همراهی دولت در این برنامه خبر داد.
به گزارش ایرنا، حمید علی صمیمی روز سه شنبه در نخستین گردهمایی کارآفرینی و استعدادیابی فرزندان جانباز بصیر که در مجموعه فرهنگی سید الشهدا برگزار شد، اظهارداشت: باید با کمک دولت و بخش خصوصی هر چه بیشتر برای اشتغال زایی فرزندان شاهد و ایثارگر تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه اکنون ۳۵ درصد جذب دستگاه های دولتی مختص فرزندان شاهد و ایثارگر است، به دنبال آن هستبم تا با حمایت از کار آفرینان و اعطای تسهیلات روند اشتغال زایی فرزندان شاهد و ایثارگر را تسهیل بخشیم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با تاکید بر نقش حانبازان در حفظ انقلاب گفت: جانبازان جان خود را فدا کردند تا امروز ما در آسایش زندگی کنیم.
صمیمی عنوان کرد: باید به سمتی پیش رویم که با افزایش دانش تولید ایده کنیم و و به کار آفرینی بپردازیم.
نخستین گردهمایی کارآفرینی و استعدادیابی برای فرزندان جانباز بصیر صبح امروز – سه شنبه – با حضور اساتید دانشگاه و تنی چند از جانبازان بصیر برگزار شد.
منبع : ahleiran.ir